اصول انتخاب رنگ طلا با توجه به رنگ پوست

اصول انتخاب رنگ طلا با توجه به رنگ پوست

اصول انتخاب گردنبند طلا با توجه به رنگ پوست 

یکی از نکات مهم در انتخاب طلا و جواهرات انتخاب مناسب نوع و رنگ طلا متناسب با رنگ پوست شما است. در این مقاله می‌خواییم رابطه رنگ پوست و انواع رنگ طلا را بررسی کنیم تا در گالری یاسمین گلد به راحتی رنگ طلا متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب بفرمایید 

یکی از کارهایی که میتوان برای زیباتر کردن ظاهر کرد، ست کردن طلا با رنگ پوست می باشد. برای تعیین تناژ رنگ پوستتان کافی است تا به رگ ها روی مچ دستتان توجه کنید. رگ ها فرد متناسب با رنگ پوستش متفاوت می باشد. به عنوان مثال کسی که پوست سردی دارد، رگ هایش آبی دیده می شوند.

تشخیص سردی و گرمی تناژ رنگ پوست

معمولا افرادی که رنگ پوست زرد، قرمز و صورتی دارند، پوست گرمی دارند. البته گاهی ممکن است کسی که پوست تیره ای دارد، نیزرنگ پوست سردی داشته باشد. رنگ رگ های دست می تواند شاخص مناسبی برای تشخیص رنگ پوست باشد. افرادی که پوست گرمی دارند، رگ های سبز رنگی دارند.

رنگ پوست گرم

معمولا پوست‌هایی که رنگ زرد، صورتی و یا قرمز دارند به عنوان پوست گرم شناخته می‌شوند. در مواردی ممکن است این مورد نقض شود. مثلا افرادی که پوست تیره‌ای دارند، رنگ پوست آن‌ها می‌تواند سرد باشد و یا بلعکس. ‌

رنگ رگ دست شاخصه خوبی برای تشخیص گرم بودن پوست است. اگر به مچ دست پوست‌های گرم نگاه کنید، رنگ سبز را مشاهده خواهید کرد. رگ دست این افراد معمولا سبز رنگ است. همین الان به رگ‌های برآمده دست خود نگاه کنید. اگر رگ‌هایتان سبز هستند شما پوست گرمی دارید.

رنگ پوست سرد

در چهره‌ این افراد هاله‌ای از رنگ سبز، نقره‌ای و آبی مشاهده می‌کنید. زمانی که به مچ دست این افراد نگاه می‌کنید، رگ‌هایی با رنگ آبی را خواهید دید. رنگ پوست سرد به معنای سفید بودن این افراد نیست. اگر شخصی پوست تیره و سبزه‌ای هم داشته باشد می‌تواند در این گروه جای بگیرد.
افراد با رنگ خنثی

رنگ خنثی متناسب با پوستی است که نه گرم و نه سرد است. رگ های این پوست غالبا  به رنگ بنفش دیده می‌شود.

رنگ پوست تیره

افراد با رنگ پوست تیره، افرادی هستند که رنگ پوست آن‌ها گندمگون و برنزه است.

اشتباه در انتخاب رنگ طلای مناسب با رنگ پوست

تا این بخش از مقاله، به بررسی بهترین رنگ‌های طلا برای تُناژهای مختلف پوست پرداختیم، اما شناخت رنگ‌هایی که در کنار هر یک از تُن‌های رنگی پوست، مناسب به نظر نمی‌رسند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به این ترتیب، باید از رنگ‌هایی پرهیز کنید که با تُن رنگی پوست شما هماهنگی ندارند.

به‌عنوان مثال، اگر تُن پوست گرم دارید، انتخاب فلزهایی مثل پلاتین یا طلای سفید، گزینه‌های نامناسبی نیستند اما به این دلیل توصیه نمی‌شوند که هارمونی موجود در تُن گرم را دستخوش تغییر می‌کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به سبب وجود رگ‌های بنفش و آبی‌رنگ، تُن پوست سرد دارید، انتخاب طلاهای به رنگ رزگلد می‌تواند شما را رنگ‌پریده نشان دهد.

طلای سفید و پوست سفید

طلای سفید با پوست سفید بسیارهماهنگ است و این رنگ طلا با رنگ پوست سفید به طور طبیعی ظاهری شیک و با سلیقه ایجاد می‌کند . طلای سفید به صورت واضح بر روی پوست سفید برجسته می‌شوند و بر زیبایی و لطافت دست و پوشش شما تأثیر مثبتی می‌گذارند .

طلای سفید به دلیل رنگ آن ، روشنایی و شفافیت بیشتری را به پوست سفید می‌بخشد . با جواهرات سفید بر روی پوست سفید ، می‌توانید جلوه‌ای متفاوت و برجسته ایجاد کنید . این رنگ با پوست سفید هماهنگی خوبی دارد و به پوست شما روشنایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد .

طلای سفید و پوست زرد

برای پوست‌های زرد ، طلای سفید باعث زیبایی و روشنی در ظاهر می‌شود . این ترکیب میتواند رنگ پوست را برجسته کند و احساس زیبایی و تناسب را به ما القا کند 

طلای سفید و پوست تیره

برای پوست‌های تیره ، طلای سفید می‌تواند به طرز فوق‌العاده‌ای متناسب باشد . طلای سفید بر روی پوست تیره بسیار زیبا و متفاوت به نظر می‌رسند و تأثیری شیک و جذاب را به ظاهر افراد می‌افزایند ‌. ترکیب این رنگ با پوست تیره می‌تواند به ظاهر شما جذابیت بیشتری ببخشد . طلای سفید با رنگ خنثی خود ، می‌تواند با پوست تیره به خوبی هماهنگ شود

رنگ طلای زرد متناسب با تناژ پوست

کسانی که رنگ پوست گرم و گندمی دارند نیز می‌‌توانند از انواع رنگ طلا برای زیورآلات خود مانند انگشتر طلا زنانه استفاده کنند. رنگ طلای زرد کلاسیک و رزگلد روی پوست‌های گندمی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و در مقایسه با طلای سفید این دو رنگ برای پوست‌ها گرم بهتر هستند.

رنگ طلای رزگلد متناسب با تناژ پوست 

افرادی که رنگ پوست آن‌ها گرم است، باید از رنگ طلا رزگلد یا زرد استفاده کنند. این رنگ طلا روی پوست این افراد، جلوه قشنگی دارد. رنگ‌هایی چون صورتی، طلایی و قرمز نیز مناسب افرادی با رنگ پوست گرم هستند.

نظر خود را بیان کنید