انتخاب گوشواره با توجه به مدل مو

انتخاب گوشواره با توجه به مدل مو

انتخاب گوشواره با توجه به مدل مو

چه در حال گشت و گذار در بوتیک مورد علاقه خود برای یک لباس مجلسی جدید باشید و چه صرفاً سرگرم انتخاب لباس‌های روزانه خود از کمد باشید، انتخاب اکسسوری‌های عالی که به بهترین شکل ظاهر کلی شما را تکمیل کنند، به اندازه لباس‌ها شایسته توجه است.

وقتی نوبت به یافتن گوشواره طلا می رسد، این کار گاهی اوقات در مواجهه با چنین طیف وسیعی از انتخاب‌ها در بازار می تواند دلهره آور باشد. گوشواره‌ها نقش اصلی را در جواهرات ایفا می کنند. آنها نه تنها لباس را کامل می کنند، بلکه توجه را به صورت و موهای شما جلب می کنند. هماهنگی موهای خود با جواهرات به ویژه گوشواره‌ها مهارتی است که می تواند یک مجموعه کامل را بسازد یا به کلی از بین ببرد.

گوشواره طلا

در حالی که یک دستورالعمل کلی برای انتخاب اکسسوری وجود دارد، گوشواره به شکل صورت و طول گردن شما بستگی دارد، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید که در این مقاله در بین این عوامل به مدل موها می­ پردازیم. بنابراین، چگونه گوشواره‌های عالی را متناسب با لباس و مدل موهای خود انتخاب کنید؟

در ادامه چند دستورالعمل اساسی در مورد تطبیق گوشواره با مدل موی خود را بررسی میکنیم!

طول موهای خود را در نظر بگیرید

گوشواره نقش مهمی در برجسته کردن لباس و موهای شما در جمع یا مجالس دارد.بلندی موهای شما می تواند تعیین کند که کدام مدل گوشواره برای شما مناسب تر است.

گوشواره مناسب مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاهی که لاله گوش و گردن شما را نمایان می‌کند، از این مزیت بهره می‌برد که می‌توانید هر اندازه و مدل گوشواره‌ای را بدون دردسر بپوشید. پوشیدن گوشواره با موهای کوتاه به اندازه ای که بسیاری از مردم فکر می کنند دشوار نیست. شما می خواهید تمام توجه را به صورت خود جلب کنید. گوشواره‌هایی با الماس به ویژه برای این کار مناسب هستند. اگر صورت کمی کشیده ­تری دارید، بهتر است به سراغ گوشواره‌های کریول یا حلقه ای بزرگ بروید. برای صورت گرد باید گوشواره‌های آویز بلند را انتخاب کنید.

گوشواره آویز برلیان

آیا گوشواره ای وجود دارد که از پوشیدن آن با مدل موهای کوتاه اجتناب کنم؟

هیچ قانونی وجود ندارد که حتما از مدل­های خاصی برای موهای کوتاه استفاده کنید. با این حال، اگر موهای کوتاهی دارید، توصیه می کنیم از گوشواره‌هایی که متناسب با مدل موهای شما نیستند، خودداری کنید. به عنوان مثال، از گوشواره‌هایی که تا شانه‌های شما می رسد یا گوشواره‌هایی که خیلی بزرگ و حجیم هستند، خودداری کنید.

همچنین ایده خوبی است که مطمئن شوید مدل گوشواره شما با سایر جواهراتی که می پوشید مطابقت دارد. با یک گردنبند برجسته، بهتر است از یک جفت گوشواره ظریف مانند تک الماس یا گوشواره‌های مینیمالیستی استفاده کنید که باعث حفظ تعادل می­شود. اگر عینک می‌زنید، بهتر است به سراغ گوشواره‌های مینیمالیستی بروید، زیرا گوشواره‌های بلند یا بزرگ می‌توانند تعادل کلی ظاهر را به هم بزنند.

گوشواره مناسب مدل موی بلند

موهای بلندی که روی گوش شما می ریزند، گوشواره‌های توپی و میخی شکل کوچک را پنهان می کنند بنابراین بهترین انتخاب می­تواند گوشواره­های بلند و بزرگ باشد تا شانس بیشتری برای نمایان شدن را دارند و هم فرم مشخصی به صورتتان بدهد. شکل‌های کشیده مانند بیضی یا مستطیل، با روند کشیده موهای شما هماهنگ هستند.

انواع مدل موهای بلند در کنار گوشواره

مدل موی شینیون

مدل موی شینیون زمانی است که موهای خود را به‌طور مشخصی به عقب برگردانید، معمولاً به صورت کشیده در دوطرف یا پشت گردن قرار می­گیرد. این یک مدل موی بی عیب و نقص برای مجالس رسمی است. گوشواره‌های ایده آل برای پوشیدن با مدل موی شینیون، گوشواره‌های بلند ظریف هستند.     

طول گوشواره‌های بلند خط گردن و شانه شما را برجسته می کند. همانطور که موهای شما به عقب کشیده شده و از صورت شما دور می شود، می توانید یک گوشواره قطره ای روشن انتخاب کنید که رنگی چشم نواز به ظاهر شما می بخشد.

مدل موی دم اسبی

دو راه برای تطبیق گوشواره با دم اسبی شما وجود دارد اگر دم اسبی شما بلند باشد، ست کردن آن با گوشواره‌های بزرگتر آسان تر است. حلقه‌های گوشواره می‌توانند حرکت زیادی به دم اسبی بلند بیافزایند بدون اینکه به صورت شما آسیبی وارد کنند. دم اسبی کوتاه اغلب ظاهری آرام­تر را نشان می دهد، بنابراین گوشواره‌های ایده آل طرحی ساده با کمی زرق و برق هستند. می‌توانید یک جفت گل میخ بزرگ بپوشید. هر دو ظاهر زنانه هستند و سبکی آرام را نشان می دهند.

موی بلند تا روی شانه

وقتی موهایی به طول شانه دارید، یک خط مشخص در سرتاسر شانه‌های شما ایجاد می شود. این خط به شما یک نقطه مرجع عالی برای طول و اندازه گوشواره شما می دهد. یک جفت گوشواره ایده آل می تواند رنگارنگ و بسیار بزرگ باشد، اما مطمئن شوید که از خط شانه‌های شما عبور نمی کند. گوشواره‌های استریت و مدل‌های لوستر با موهای بلند و نازک کمی در موهای شما گم می شوند. بنابراین، به دنبال گوشواره‌هایی باشید که فضای اطراف صورت شما را که توسط موهای شما ایجاد شده است، پر کند.

موهای شانه شده به یک سمت

زمانی که موهای خود را به یک سمت کشیده اید، ساده و در عین حال شیک می توانید آن را درنظر بگیرید که با گوشواره‌های آویز مانند یک قطعه موسیقی کلاسیک هستند.

گوشواره متناسب با مدل مو

آنها ساده، زنانه و ظریف هستند به علاوه شما می توانید آنها را در هر رنگی بپوشید تا با لباس خود مطابقت یا تضاد داشته باشد. حتی می توانید آنها را با رنگ چشمان خود هماهنگ کنید.از پوشیدن هر گونه گوشواره بیش از حد بلند خودداری کنید، زیرا با مدل موی جاروب شده از کنار، صورت شما کشیده تر می شود.

به رنگ مو توجه کنید

همانطور که انتخاب رنگ خاصی در لباس، کفش و کیف مکمل مو است، همین مفهوم در مورد گوشواره نیز صدق می کند.به هر حال، گوشواره‌ها روی آنهایی که مدل موی کوتاهی دارند، درست مقابل خط مو قرار می‌گیرند و موهای بلند به عنوان پس زمینه عمل می کند.
گوشواره طلا سفید و همچنین الماس‌ها با هر رنگ مویی خیره کننده به نظر می رسند. خانم‌هایی که موهای بلوند دارند نیز باید گوشواره‌های رنگارنگ را بیش از سفید انتخاب کنند که می‌تواند ظاهری شسته و رفته تر را نشان دهد.

گوشواره طلا متناسب با مدل مو

رنگ‌های سفید و پاستلی تضاد خیره کننده ای را برای سبزه‌ها ایجاد می کنند و سنگ‌های قیمتی با رنگ نارنجی درخشان،‌هایلایت‌های زنگ زده را از موهای تیره بیرون می آورند.

در حالی که مو قرمزها به طور کلی باید از قرمز یا صورتی تند دوری کنند، سایه‌های سرد مانند آبی، سبز، فیروزه ای و بنفش آتش موهای شما را به زیبایی نشان می دهد.

دفعه بعد که با چنین گزینه‌های فراوانی روبرو شدید، چند لحظه برای ارزیابی موهای خود وقت بگذارید. با ساختن مجموعه خود با قطعاتی که مکمل آن هستند، هر لباسی که می پوشید ترکیبی دیدنی خواهد بود.

مو فرفری

مشکلی که در مورد موهای مجعد وجود دارد این است که اغلب در گوشواره‌های شما گیر می کند و این مشکلی است که هیچ کس دوست ندارد داشته باشد! به علاوه، موهای شما به صورت طبیعی تحرک زیادی دارد که می تواند پیدا کردن گوشواره‌هایی که مدل موهای شما را تحسین کند، چالش برانگیز است.

استفاده از گوشواره­های میخی برای موهای مجعد انتخاب مناسبی است و بعید است که در موهای شما گره بخورند، با این حال، اگر به دنبال چیز دیگری هستید، گوشواره‌های حلقه ای انتخاب ایده آلی برای موهای مجعد هستند. این به این دلیل است که انحنای حلقه‌ها با موهای شما هماهنگ است و اگر موهای شما کمی در حلقه شما گیر کند در مقایسه با یک جفت گوشواره لوستری راحت تر باز می شود.

چگونه گوشواره می تواند شکل صورت شما را تغییر دهد

وقتی صحبت از گوشواره می شود، اصول مشابهی وجود دارد. گوشواره‌های حلقه ای همیشه ظاهری منحنی به هر چهره ای می بخشد، بنابراین اگر صورت شما در حال حاضر کاملا گرد است، ممکن است شکل صورت شما را بیش از حد برجسته کند. گوشواره‌های بسیار بزرگ می توانند صورت شما را کوچکتر از آنچه هست نشان دهند و فرم صورت شما را کمرنگ کنند. اگر فرم صورتتان کشیده است، استفاده از گوشواره‌های بلند و نازک باعث می‌شود که صورتتان بلندتر به نظر برسد.

گوشواره طلا با سنگ فیروزه

راز تطبیق گوشواره با مدل موی شما این است که بین مدل مو، فرم صورت و گوشواره خود تعادل پیدا کنید.بهترین راه برای انجام این کار این است که فرم صورت خود را در نظر بگیرید و سپس گوشواره‌های خود را با مدل‌های مختلف مو امتحان کنید.

تطبیق گوشواره با مدل موی شما یک راه عالی برای این است که همیشه خوش لباس به نظر برسید. با این حال، اگر یک جفت گوشواره ای دارید که دوست دارید، اجازه ندهید مدل موهایتان مانع از پوشیدن آن شود. در پایان روز، سلایق شخصی به اندازه "قوانین" مهم است. فرقی نمی‌کند موهایتان را کوتاه کرده باشید، دم اسبی یا موی بلند، سعی کنید همه گوشواره‌های مختلف خود را امتحان کنید.