جدیدترین مدل‌های بنگل طلا ۲۰۲۳

جدیدترین مدل‌های بنگل طلا ۲۰۲۳

بنگل طلا

صنعت مد و فشن همواره در حال تغییر و تحول بوده است؛ به طوری که هر روز شاهد ظهور انواع پوشش‌های جدید هستیم. دنیای زیورآلات هم از این قاعده مستثنی نیست. در سال ۲۰۲۳ بنگل‌ طلا نسبت به سایر اکسسوری‌ها، مخصوصا سایر انواع دستبندها، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

این دستبندهای خاص و ترند به شما کمک می‌کنند تا به استایل خودتان تازگی ببخشید و ظاهر روزمره‌تان را تقویت کنید. افرادی که دنیای مد و فشن را دنبال می‌کنند و هوش بالایی در انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌هایشان دارند، این روزها استفاده از بنگل‌ها را در اولویت قرار داده‌اند تا طبق قوانین روز مد و فشن پیش بروند.

شاید فکر کنید با فرا رسیدن فصل جدید دنیای مد و ترند شدن دستبندهای بنگل، باید سایر دستبندهایتان را دور بریزید و صرفا به استفاده از این مدل روی بیارید. اگر اینگونه فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباهید. چرا که ساختار بنگل طوری است که می‌توانید آن را همراه با سایر دستبندهایتان ست کنید و متناسب با لباس، مراسم و سلیقه‌تان از هر دو آن‌ها به طور همزمان استفاده کنید.

جنس، رنگ، فرم و جواهرات استفاده شده در بنگل می‌تواند نوع و جای استفاده آن را تغییر دهد. برای مثال ممکن است شما از یک بنگل صرفا برای مراسمات رسمی و از یک بنگل دیگر به طور روزمره استفاده کنید.

در ادامه ترندهای بنگل و جدیدترین مدل‌های این دستبند محبوب در سال ۲۰۲۳ را بررسی می‌کنیم. با گالری یاسمین گلد همراه باشید.

بنگل بونیتا

بنگل بونیتا، یک دستبند طلای ظریف و شیک است که با همین طراحی ظریف و شیک، جذابیت خود را دو چندان می‌کند. این بنگل به واسطه ساده بودنش برای هر سلیقه‌ای مناسب است و شما می‌توانید آن را با هر لباس و در هر مراسمی استفاده کنید. در این اکسسوری، از طلا بسیار ساده و ظریف استفاده شده است.

طراحان گالری یاسمین، در طراحی و ساخت این بنگل، ظرافت خاصی را به کار برده‌اند که جذابیت این کار را دو چندان کرده است. با توجه به ترند بودن طرح‌های مینیمال، اگر به دنبال تهیه یک بنگل شیک و مینیمال هستید، این بنگل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پافر بنگل

پافر بنگل مناسب سخت‌پسندان است. در طراحی این اکسسوری از دو رنگ دستبند طلا سفید و طلایی استفاده شده است که جذابیت آن را برای استفاده در مراسم‌های خاص افزایش داده است. این محصول یاسمین گلد را می‌توانید با لباس‌های تیره ست کرده و در مراسم‌های نسبتا رسمی‌تر استفاده کنید.

همچنین انتخاب این گزینه برای هدیه دادن به افراد لوکس‌پسند می‌تواند مناسب باشد. اگر به دنبال استفاده از بنگلی خاص و تو چشم هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کیفیت ساخت بالای این دستبند، باعث شده تا مورد استقبال تعداد زیادی از مشتریان یاسمین گلد قرار بگیرد.

بنگل طلا و فیروزه مدل بوچیلو

طرح اول بنگل بوچیلو

استفاده از طرح ساده چوکر مانند در نمونه‌های جدید دستبندهای یاسمین گلد بسیار ترند شده است که علاوه بر زیبایی ویژه نیازی به اندازه مشخصی از مچ دست نیست. زیرا می‌توان حلقه کار را کوچک و بزرگ کرد. در این طرح در انتهای فرم نیم دایره دستبند دو عدد سنگ آبی در فرم دایره قرار دارد که یادآوری از اقیانوس است و زیبایی ویژه‌ای به دستان شما می‌دهد. طلای به کار رفته در این محصول 8 گرم طلای 18 عیار خالص است.

طرح دوم بنگل بوچیلو

دستبند مورد نظر از طرح‌های جدید و مدرن یاسمین گلد است که بدون استفاده از قفل در دست شما ثابت می‌شود. این بار از طرح گل در وسط کار استفاده شده است که دقیقا بروی مچ دست قرار می‌گیرد.

استفاده از این کار برای گروه سنین مختلف مناسب است و دیگر جایی برای نگرانی اندازه مچ دست وجود ندارد. طلای به کار رفته در این طرح 9 گرم طلای 18 عیار خالص است. طرح ساده و مینیمال این دستبند، بنگل طلا و فیروزه مدل بوچیلو را در دسته بنگل‌های پرطرفدار یاسمین گلد قرار داده است.

طرح سوم بنگل بوچیلو

انتخاب دستبند طلا وفیروزه با توجه به سبک و طراحی آن برای بانوان متفاوت است. یاسمین گلد در این مدل از فرم دایره‌ای ساده‌ای استفاده کرده است و در دو طرف این دایره از طرح گل و دایره ساده با ترکیب سنگ سبز رنگ طرحی کاملا مدرن و مینیمالی را ارائه داده که مطمئنا مورد پسند بانوانی است که بدنبال مدل‌های جذاب و متفاوت هستند. این دستبند بدون استفاده از قفل استفاده می‌شود و برای بانوانی که مچ دست بزرگی دارند گزینه مناسبی است. از این دستبند می‌توان در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. همچنین گزینه مناسبی برای نوجوانان نیز هست. در این دستبند از 16.2 گرم طلای خالص 18 عیار استفاده شده است.

بنگل طلا سفید طرح گالا

استفاده از بافت متفاوت در طلای سفید و سنگ‌‌های شکیل زیرکونیا در انتهای کار در عین سادگی زیبایی چشم گیری به این کار داده است. شما می‌توانید بدون نگرانی از اندازه مچ دست این کار را هدیه دهید که ویژه روز دختر و روز مادر است. این طرح محدودیتی برای استفاده ندارد و می‌توان آن را با لباس‌های مختلف ست کنید و در مراسمات مختلف استفاده کنید.

نظر خود را بیان کنید