درباره برند یاسمین‌ گلد

درباره برند یاسمین‌ گلد

Trying to inspire all the people around the world with our unique design

تاریخچه برند یاسمین گلد

برند‌ یاسمین گلد در سال 2014، توسط یاسمین رستمیان تأسیس و با هدف طراحی منحصر به فرد طلا به صورت سفارشی فعالیت خود را آغاز نمود.  مجموعه یاسمین‌گلد که لاین هنری یاسان طلا می‌باشد، از آغاز شروع فعالیت هدف خود را  نوآوری در حوزه‌ی طراحی طلا و جواهر قرار داده است و توانسته محصولات بسیار کاربردی را در حوزه‌ی مُد مانند: کیف، لباس، عطر ارائه دهد. از مهمترین رکن‌های برند یاسمین‌گلد طراحی خاص و ارائه‌ی باکیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی می‌باشد. مشتری مداری از نکات مورد توجه خانم یاسمین رستمیان می‌باشد تا مشتریان بتوانند در کمال راحتی و اعتماد کامل در فضایی دلچسب، خرید خود را انجام‌دهند.

چرا برند یاسمین گلد در بین برندهای ایرانی بسیار مطرح است؟

مجموعه یاسمین گلد با جسارت هر چه تمام در طراحی و اجرا محصولات خود از طلا 18 عیار استفاده کرده است تا بانوان خاص و پسند بتوانند در کمترین زمان ممکن خرید خود را به سرانجام برسانند. ماه بانو از جمله محصولات خاص و ارزشمند گالری بشمار می‌آید چرا که این کیف منحصر بفرد و به دستان هنرمندان ساخته شده و در پروسه ساخت آن از 300 گرم طلا خالص 18 عیار استفاده شده است.

محصولات برند یاسمین گلد

  • اکسسوری طلا  (انواع گردنبند طلا، دستبند طلا، انگشتر طلا و گوشواره طلا)

تمامی اکسسوری های طلا پس از گذراندن پروسه طراحی از طلا 18 عیار و گاها سنگ نیمه قیمتی زیرکونیا ساخته می‌شوند. پرفروش ترین محصولات شوروم یاسمین غالبا از لاین اکسسوری طلا می باشد، بدلیل اینکه تمامی کارها، مناسب با انواع سلیقه طراحی و ساخته شده است. قطع به یقین این فلز ارزشمند انتخابی مناسب برای هدیه به عزیزانتان می باشد.

اکسسوری طلا

  • لباس شب

    از دیگر لاین‌های هنری یاسمین گلد می تواند به طراحی لباس شب و فاخر اشاره کرد. لازم بذکر است که لباس‌های شب طراحی شده توسط طراحان زبده مجموعه یاسمین گلد در تعداد محدود دوخته می‌شوند. در اکثر لباس‌های طراحی شده از طلا 18 عیار استفاده می‌شود.
  • کیف  

کیف های مدرن و شیک یاسمین، به جهت استفاده از رنگ های آرام و خنثی در تهیه آن، مناسب با انواع سلیقه و استایل می باشد. از نظر کارشناسان ما، کمد هر بانو ایرانی یک کیف آمالفی احتیاج دارد.

کیف آمالفی

عطر Luce perfume در دو رایحه خاص مردانه و زنانه در گالری یاسمین گلد موجود می باشد.

عطر یاسمین گلد 

نحوه خرید محصولات یاسمین گلد به چه صورت است؟

برای مشاهده تمامی محصولات می توانید به صفحه اینستاگرام و وبسایت رسمی یاسمین گلد مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان فروش جهت مشاوره و ثبت سفارش با شما تماس حاصل نمایند.

خرید حضوری به یاسمین گلد به چه صورت می باشد؟

شوروم یاسمین به جهت رفاه حال مشتریان خود در کنار فروش آنلاین امکان خرید حضوری را نیز راهم کرده است و همه روزه پذیرای مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بوتیک ملل، طبقه 3، واحد 301  تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید. لازم بذکر است که می توانید محصول خود را پس از ثبت سفارش آنلاین، با هماهنگی قبلی به صورت حضوری دریافت کنید.

جهت خرید انواع زیورآلات طلا، عطر و کیف خاص وارد وبسایت رسمی گالری یاسمین گلد شوید.

نظر خود را بیان کنید