مدل های جدید انگشتر سال 2022

مدل های جدید انگشتر سال 2022

مدل های جدید انگشتر سال 2022

روند طراحی حلقه‌ها و انگشتر هر ساله تغییر می کند اما با این حال از الگوهای مشخصی پیروی می کنند. زیورآلات همیشه کوتاه‌ترین وسیله برای نفوذ به  قلب یک دختر بوده است. کتی زیمرمن، مدیر ارشد بازرگانی در مرکز تجاری، گفت: «در سال 2022، ما شاهد ترکیبی از ترندها با حلقه‌های نامزدی خواهیم بود، زیرا می‌دانیم هنگام خرید حلقه‌ای که نشان‌دهنده عشقی است که یک فرد با شریک زندگی خود به اشتراک می‌گذارد، هیچ معیار یکسانی وجود ندارد. خوب، در این صورت، راهنمای نهایی شما برای انتخاب بهترین انگشتر در سال 2022  با معرفی ترندهای روز در این مقاله قرار دارد.

انگشترهای گروه ابدیت

پوشیدن چند بند با طرح‌های مختلف روی یک انگشت یکی از گرایش‌های اصلی جواهرات در حال حاضر است. انگشترهای ابدیت با طراحی اصلی و درخشش متمایز خود بسیار شیک هستند. یک نوار ابدیت معمولاً به جای داشتن یک سنگ مرکزی بزرگ، الماس‌های کوچکی در سراسر انگشتر دارد. همچنین خطوط عمودی در کنار هم بروی دستان شما انگشتانتان را کشیده ­تر نشان می­دهد.

انگشترهایی با الماس گلابی شکل

سنگ‌های قیمتی گلابی شکل باعث می شود که حلقه ها پیچیده و زنانه به نظر برسند. جای تعجب نیست که آنها در سال 2022 جزو برترین ترندهای جواهرات هستند. الماس‌های تراش گلابی تصویری از سبک و ظرافت هستند. منحنی‌های زیبای آن‌ها به سنگ اجازه می‌دهد تا حتی درخشان‌تر بدرخشد.

این سنگ‌های خیره کننده برای خود صحبت می کنند. نگین تراش گلابی یادآور اشک است. آنها می گویند که این شکل الماس منحصر به فرد نشان دهنده اشک های شادی است. بسته به روحیه خود می توانید یک حلقه الماس گلابی شکل با الماس رو به بالا یا پایین بپوشید.

انگشترهایی با سنگ های نیمه قیمتی رنگی

سنگ نیمه قیمتی زیرکونیا، فیروزه و ... از جمله موارد مورد علاقه در جدیدترین مجموعه‌های انگشترها با سنگ‌های جذاب هستند. این حلقه‌های هاله‌ای با  سنگ‌های قیمتی بسیار عالی برای یک روز خاص هستند. قرمز، سبز و نارنجی محبوب‌ترین رنگ‌ها در میان عروس‌های جسور هستند که چیزی هنرمندانه‌تر می‌خواهند. شما می توانید تقریباً یک سنگ قیمتی را با هر رنگی پیدا کنید و آن را با یک لباس مناسب ست کنید.

حلقه‌های ساده

انگشترها با یک نگین وسط همیشه محبوب‌ترین سبک بوده‌اند. فقط به این حلقه‌های باشکوه و سنگ مرکزی آنها نگاه کنید! چنین تنظیمات ساده‌ای به الماس اجازه میدهد تا با تمام زیبایی چشمگیر خود بدرخشد. سنگ مرکزی به خوبی می درخشد و این نوع انگشتر را به نشانه‌ای کامل از عشق و تعهد شما تبدیل می کند.

انگشتر با سنگ قلب

الماس‌های قلبی شکل نشان دهنده عشق ابدی هستند و از دهه 1500 محبوبیت خود را حفظ کرده اند. برش آتشین با درخشندگی و جذابیت دخترانه، منحصر به فرد، دیدنی و خارق العاده است. این الماس‌های تراش فانتزی اغلب بین خانواده‌ها به عنوان "نشانه ای از دوستی و حسن نیت" رد و بدل می شد.

انگشتر طرح ابدیت

انگشتر طلا نگین دار ساده

انتخاب انگشتر سال 2022

انگشتر طلا طرح جسیکا جایگزین مناسب برای حلقه‌های گران قیمت

انگشتر با سنگ رنگین

انگشتر ساده نگین دار رنگی

انگشتر طلا

انگشتر طلا


جدیدترین انگشتر 2022

رینگ ساده طلا

نظر خود را بیان کنید