مدل های جدید کیف زنانه ۲۰۲۳

مدل های جدید کیف زنانه ۲۰۲۳

مدل‌های جدید کیف زنانه ۲۰۲۳

جدیدترین ترندهای کیف دستی ۲۰۲۳ به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به ظاهر خود طرحی نو دهید. وقت آن است که در مورد انتخاب کیف خود تجدید نظر کنید و ظاهر روزمره خود را تقویت کنید. اگرچه ممکن است فکر کنید سریع‌ترین راه برای آماده کردن کمد لباس خود برای فصل جدید پر کردن آن با آخرین روندهای مد سال ۲۰۲۳ است، خریداران باهوش می‌دانند که کلید استقبال از فصل جدید در یک لحظه از طریق لوازم جانبی کامل می­ شود.

بافت، جزییات تزیین شده، و فرم کیف نقش کلیدی ایفا می کنند و حرف مهمی برای گفتن دارند. یک کیف لوکس زیبا برای یک کمد لباس ضروری است، اما طرحی که انتخاب می کنید بسته به مناسبت و سلیقه شخصی متفاوت است. در این مقاله سعی کرده­‌ایم تا جدیدترین مدل‌های سال ۲۰۲۳ را مرور کنیم پس با ما همراه باشید.

کیف دستی

این نوع کیف‌ها در ابعادی هستند که به معنای واقعی کلمه در دست قرار می­‌گیرند. کیف‌­های کلاچ مانند از ما می‌خواهند که فقط آنچه را که نیاز داریم همراه داشته باشیم و با زبانه‌های محکمی که برای قفل شدن دارند ملزومات داخل کیف ایمن قرار می­گیرند. در مراسمات رسمی این نوع از کیف جز اصلی استایل شما است پس کیف کلاچ خود را فراموش نکنید.

کیف‌های دایره‌ای

یکی دیگر از طرح‌های قابل توجه در استایل­‌ها و طرح محبوب طراحان خطوط منحنی هستند، که به شکل‌های هلالی یا اصطلاح نیمه ماه، معروفند. این طراحی جالب و امروزی، الهام گرفته از دهه 90، جلای فوری را به هر لباسی اضافه می کند. خطوط تمیز و نمای بیرونی صاف آن را برای مینیمالیست‌های ما مورد توجه قرار می‌دهد. این نوع از کیف را با لباس‌های براق یا حتی با یکی از بهترین پیراهن‌ها برای دفتر بپوشید تا ظاهری کاملاً آراسته داشته باشید.

جزئیات زنجیر کیف

جزییات زنجیر کیف به اندازه طراحی خود کیف مهم است و روند ساخت آن از جنس طلا، نقره و پلاستیک از دیرباز معمول بوده و در سال ۲۰۲۳ نیز این متریال با طراحی­‌های ویژه بکار می ­رود.

کیف‌هایی با ساختار مستطیل

 ساختار بسیار استوارو به طور کلی مربع یا مستطیل، یک روند برای بخصوص مینیمالیست‌ها است که در سال ۲۰۲۳ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برند پرادا در سال 1995 با رنگ قرمز پررنگ در کیف مستطیلی خود فوراً قلب‌ها را به دست آورد و این روند را در کنار تکرارهای ساختاریافته از Coach، Versace، Balenciaga، Bottega Veneta، و Hermès تحت تأثیر قرار داد، که همگی باعث شده اند که به سبک و سیاق دفتر کار بیایند. کیف‌های مستطیل فرم علاوه بر مراسمات رسمی مناسب کارهای اداری و جلسات رسمی شما نیز هستند.

کیف‌های مینی

کیف‌های کوچک را دست کم نگیرید. این نوع کیف­‌ها لوازم ضروری را در خود جای می دهند و مدت زمان زیادی است که جز ترند‌های روز دنیا قرار دارد و برند‌های معروف این نوع کیف را جز اصلی کار خود می ­دانند. کیف‌های کوچک براحتی استایل رسمی شما را در مهمانی‌ها به بهترین نحوه ارایه می ­دهند.

کیف لوکس 2022

کیف های ترند

جدیدترین کیف های 2022

جدیدترین کیف ها

نظر خود را بیان کنید