مدل های جدید گوشواره های طلا 2022

مدل های جدید گوشواره های طلا 2022

مدل های جدید گوشواره های طلا 2022

یک جفت گوشواره زیبا این قدرت را دارد که لباس شما را به اوج برساند و جرقه ای از شادی درخشان را به روز شما بیاورد. چه به دنبال پر کردن جعبه جواهرات خود با مجموعه‌ای از ست­ های ترند باشید، چه به دنبال هدیه‌ای هستید، انواع مختلفی از گوشواره‌ها برای انتخاب وجود دارد. برای کمک به شما برای کشف یک مورد دلخواه جدید، ما برخی از محبوب ترین سبک ها را توضیح داده ایم و تیم جواهرات یاسمین گلد مدل های پرطرفدار گوشواره هایی را که می توانید انتظار داشته باشید در سال 2022 ببینید، به اشتراک گذاشته است.

گوشواره ­های طلا همیشه مد روز هستند و تقریباً با هر چیزی جفت می شوند. این باعث می شود که گوشواره های طلا برای ظاهر روزمره و همچنین مناسبت های خاص مورد استفاده قرار گیرند.

گوشواره های میخی

گل میخ یک مدل گوشواره ساده است که به طور مرتب روی لاله گوش شما قرار می گیرد. شما معمولاً طرح‌هایی را می‌بینید که دارای یک سنگ قیمتی کوچک یا زیورآلات با طرح­های خاص  بروی یک میله است که بر روی گوش شما قرار می­گیرد با یک بست مانند پروانه در پشت گوش محکم می‌شود. به لطف طراحی مینیمالیستی و تناسب مطمئن، گل میخ ها انتخاب خوبی برای گوش های تازه سوراخ شده هستند.

گوشواره­ های حلقه ای

همانطور که از نام آنها پیداست، حلقه ها به سبک دایره ای هستند که سال به سال تغییرات جزیی در آن ایجاد می­شود و بسیار مورد علاقه همگان است. این نوع از گوشواره ­ها تمایل دارند با یک بست به گوش شما بچسبند، اما حلقه هایی با پشت گل میخ نیز پیدا خواهید کرد. سبک‌های براق طلایی و نقره‌ای در هر اندازه‌ای برای پوشیدن روزمره نیز محبوب هستند، در حالی که حلقه‌هایی که با الماس تزئین شده‌اند، می­توانند کاربرد رسمی­ تر داشته باشند. گوشواره های حلقه ای در اندازه های مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

گوشواره­های قطره­ای

گوشواره های قطره ای سبکی هستند که درست زیر لاله گوش قرار می گیرند. گوشواره های قطره ای که از گل میخ ها، حلقه ها یا پشت قلاب لنگر انداخته شده اند دارای مهره های کوچک و سنگ های قیمتی هستند. ممکن است شبیه گوشواره های آویزان به نظر برسند، اما تفاوت این است که گوشواره های قطره ای هنگام راه رفتن تکان نمی خورد.

گوشواره هایی با اشکال هندسی

 گوشواره‌های دارای اشکال هندسی منحصربه‌فرد و پیچیده هستند و مطمئناً یکی از خاص ترین ترندها است. اشکال هندسی در کنار فرم لطیف صورت و بدن و حتی استایل لباستان تضاد زیبایی ایجاد می­کند.

گوشواره هایی با نگین­ و سنگ های رنگارنگ

به مجموعه بهاری یا تابستانی خود با رنگ‌هایی روی گوش‌هایتان، روحیه زندگی بدهید. رنگ‌های صورتی، آبی، سبز نگین­ها و سنگ­ها در فصول گرم به زندگی شما طراوت بیشتری می­دهند. همچنین گزینه مناسبی برای ست کردن با استایل­ های ساده هستند.

طرح قلب و یا اشکال طبیعی در گوشواره

طرح قلب از دیرباز نشان عشق و عطوفت بوده است و یکی از پرطرفدارترین طرح ­ها است که هر ساله طراحان سعی می­ کنند تا با طرحی نوین یکی از بهترین ­ها را بدون شباهت به طرح­ه ای تکراری قبلی ارایه دهند. این گوشواره­ ها یکی از بهترین هدیه­ ها برای روز ولنتاین است تا عشق پایدار خود را به همراه خود یادآور شوید.همچنین طرح های طبیعی مانند گل یا برگ نیز در بهار یکی از پرطرفدارترین ها می شوند.

  گوشواره با طرح گل

گوشواره طلا ترند 2022

جدیدترین گوشواره طلا

گوشواره جدید طلا

گوشواره جدید طلا

گوشواره های طلا 2022

گوشواره طلا 2022

نظر خود را بیان کنید