نکات طلایی خرید انواع گردنبند طلا

نکات طلایی خرید انواع گردنبند طلا

گردنبند طلا یکی از زیباترین هدایایی است که در زمان خرید آن می بایست به نکات خاصی دقت کرد، اگر قصد هدیه دادن آن را دارید توجه به سلیقه مخاطب از اهمیت زیادی برخوردار است. البته با توجه به اینکه آلیاژ طلا قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد، می توانید در زمان خرید گردنبند طلا طرح مورد نظر خود را از بین صدها طرح مدرن و لوکس انتخاب کنید. البته توجه به برخی نکات از اهمیت زیاد برخوردار است که در ادامه آن به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید گردنبند طلا 

یکی از مهم‌ترین موارد در داشتن استایل شیک و جذاب توجه به نکات ریز است، در این میان اکسسوری‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در سال‌های اخیر گردنبند طلا به عنوان یکی از شیک و جذاب‌ترین اکسسوری‌ها معرفی شده که می توانند تکمیل کننده استایل شما باشد.

تنوع طرح و مدل انواع گردنبند طلا شرایطی را فراهم نموده که بتوانید در مکان‌های مختلف از آن ها استفاده نمایید. امروزه استفاده از گردنبند‌های بلند با پلاک‌های خاص به یک ترند تبدیل شده اند و همین کار طراحان را ساده تر کرده است که البته توجه به برخی نکات در زمان خرید حائز اهمیت می باشد.

انتخاب گردنبند بر اساس فرم صورت و گردن

همانطور که می دانید قالب صورت افراد با هم متفاوت است و همین امر سبب ایجاد تفاوت در انتخاب و خرید زیورآلات می شود. به طور کلی افرادی که صورت گرد و گردن کوتاه دارند باید از گردنبند‌های بلند مانند مدل اپرا استفاده نمایند.

انتخاب گردنبند طلا

 این در حالی است که گردنبند چوکر طلا یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که صورت قلبی و مربعی شکل دارند و در پایان گردنبندهای کوتاه با آویزهای ظریف جذابیت و نمای خاصی به افرادی می دهد که فرم صورت آن‌ها بیضی شکل است.

نقش سلیقه در انتخاب گردنبند طلا

جواهرات یکی از بهترین هدایایی هستند که می توانید به عزیزان خود کادو بدهید، البته در زمان خرید توجه به سلیقه آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. در سال‌های اخیر ساخت طرح‌های مورد نظر مشتریان با توجه به مناسب‌ها به یک امر بدیهی در دنیای طلا فروشی تبدیل شده و افراد سعی می کنند احساسات خود را در قالب یک طرح خاص به مخاطب خود ابراز نمایند. البته دقت داشته باشید که گردنبند انتخابی شما برای آقا است یا خانم، چرا که این امر نیز می تواند در انتخاب نوع گردنبند اهمیت زیادی داشته باشد.

نقش موقعیت‌ها در خرید گردنبند طلا

استفاده از اکسسوری‌های قیمتی تاثیر زیادی در لاکچری بودن استایل افراد دارد و همین امر سبب شده که در موقعیت‌های متفاوت از اکسسوری‌های گرانبها استفاده نمایند. انتخاب گردنبند طلا نیز از این قائله مستثنا نیست، البته باید توجه داشته باشید که از چه مدل گردنبندی در چه موقعیت‌هایی مانند میهمانی‌های دورهمی، موقعیت‌های کاری و اداری، مراسم و مجالس بزرگ و... استفاده می نمایید.

قیمت گردنبند طلا

علاوه بر موارد عنوان شده قیمت گردنبند طلا تاثیر زیادی در انتخاب افراد خواهد داشت و معمولا خرید آن ها بر اساس بودجه‌ای موجود می باشد. گالری طلا یاسمین گلد با در نظر گرفتن تمامی شرایط اجتماعی، اقتصادی و ... قیمت محصولات خود را در قالب پکیج‌های لوکس و مینیمال عرضه مینماید.

جذاب ترین مدل گردنبند طلا

به نقل از وبسایت یاسمین گلد بدون شک یکی از مهم‌ترین مواردی که می تواند در انتخاب شما برای خرید گردنبند طلا تاثیر گذار باشد، مدل آن است. در گذشته گردنبندها تنها حلقه‌های بسیار ریز و ساده به هم چسبیده بودند و برای اینکه به چشم آیند پلاک‌هایی با طرح مختلف به آن های آویز می شد. اما امروزه با پیشرفت‌هایی که در صنعت طلاسازی شده، گردنبند‌ها در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند و دست افراد برای خرید باز است.

  • گردنبند بلند

این مدل شکل اولیه از گردنبند‌ها هستند که از چسبیدن حلقه‌های ساده و درشت به هم به وجود می آیند و طراحی آن‌ها بسیار ساده است.

معمولا از این مدل زنجیر‌ها در طراحی رولباسی طلا و بند کیف طلا استفاده می شود.

  • گردنبند مدل تنیس

آن به گونه ای است که پایه‌های بسیار ظریف و محکم به واسطه حلقه‌های ریز تر به هم چسبیده اند و سنگ‌های نیمه قیمتی زیرکونیا را کنار یکدیگر نگهداشته‌اند که همین امر استحکام آن را افزایش می دهد.

گردنبند تنیس

شما با انتخاب گردنبند طلا تنیس در کنار دستنبد، گوشواره و انگشتر آن میتوانید یک نیم ست طلا جذاب و خیره کننده داشته باشید.

  • گردنبند حصیری

به طور کلی تمامی گردنبند‌ها با پایه و بیس یکسان طراحی می شوند اما به مرور زمان تغیراتی در آن‌ها ایجاد خواهد شد. حصیری مدل پهن‌تری از گردنبندها است که دوام و استحکام بالایی دارد. اما نکته مهم در باره انواع گردنبند حصیری این است که هرچه بافت آن درشت تر باشد بیشتر به چشم می آید.

  • گردنبند طرح قلب

این نوع از گردنبندهای زیبا و خاص معمولا در لیست طلاهای پرفروش و عامه پسند قرار دارد. شکل قلب مانند این دسته از پلاک‌ها این آیتم را تبدیل به گزینه ای مناسب برای هدیه به بانوان کرده است.

گردنبند قلب

گردنبند طلا طرح قلب دیزاینی خاص و منحصر بفرد از گالری یاسمین گلد است که متخصصین حوزه طلا سازی هنر خود را در این دسته از محصولات به نمایش گذاشته‌اند.

  • گردنبند بافته

این مدل شباهت زیادی به گردنبند رولو دارد با این تفات که در طراحی گردنبند بافته تعداد حلقه‌ها ضخیم و بیشتر است و همین امر سبب شده که شبیه بافت مو  به نظر برسد البته تاثیر زیادی در محکم بودن زنجیر دارد.

  • گردنبند ونیز

مدل متفاوت از هر آنچه که دیده اید، گردنبند ونیزی که به آن جعبه‌ای نیز می‌گویند متشکل از جعبه‌های بسیار ریز و کوچک به هم متصل شده است که باعث شده تبدیل به محکم ترین نوع گردنبند شود. ظرافت و زیبایی گردنبند ونیزی بسیار چشم نواز است و می تواند در نگاه اول توجه همه را به خود جلب کند.

  • چوکر طلا

یکی از جدید‌ترین مدل های گردنبند طلا که بر اساس طرح های باستانی طراحی شده، چوکر طلا است که به صورت ترکیبی از آن استفاده می شود و معمولا در طراحی آن علاوه بر طلا از سنگ‌های خاصی مانند : سنگ فیروزه و یا سنگ نیمه قیمتی زیرکونیا استفاده میشود.

گردنبند چوکر

گفتنی است که طراحی این مدل بر اساس سلیقه مشتریان امکان پذیر بوده و به نوعی یک انتخاب ایده آل به حساب می آید. شما میتوانید با مراجعه به گالری طلا یاسمین گلد انواع چوکر طلا را از نزدیک مشاهده و سپس خریداری کنید.

نتیجه گیری

خرید گردنبند طلا از وبسایت یاسمین گلد https://yasminegold.ir  همانند دیگر طلا و جواهرات حس خوبی به افراد می‌دهد از این رو می‌تواند یک هدیه بسیار ارزنده برای عزیزان شما در مناسب‌های مختلف اعم از کادو ولنتاین، سالگرد ازدواج، هدیه تولد و ... به حساب آید. توجه به نکات و موارد عنوان شده می‌تواند هدیه شما را جذاب‌تر کرده و حس بهتری به مخاطب شما بدهد.