نکات کلیدی انتخاب کیف مناسب

نکات کلیدی انتخاب کیف مناسب

چند راهکار برای انتخاب کیف مناسب

شاید شما هم در انتخاب کیف متناسب با نوع پوشش و استایل خود دچار سردرگمی شده باشید. این سردرگمی‌ها به خاطر نداشتن اطلاعات کافی از انتخاب درست کیف است. اگر به چند نکته مهم توجه داشته باشید به راحتی می‌توانید کیف متناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید. انتخاب مناسب کیف تاثیر زیادی در سبک پوشش و استایل شما دارد. یک کیف می‌تواند استایل شما را کامل یا با ناهماهنگی رو به رو کند. در ادامه همراه ما باشید تا با چند مورد مهم در انتخاب کیف آشنا شوید.

نکات مهم در انتخاب کیف مناسب

انتخاب درست کیف یکی از تاثیر‌گذارترین آیتم‌های یک استایل به شمار می‌رود. اگر شما بهترین تیپ و استایل را داشته باشید ولی از یک کیف مناسب استفاده نکنید، استایل شما کامل نمی‌شود و شیک و مرتب به نظر نمی‌رسید.

انتخاب یک کیف متناسب با سبک و پوشش کمی سخت بوده؛ اما باید کیفی را مد نظر داشته باشید و انتخاب کنید که مناسب استایل شما باشد و به دیگر اجزای پوشش شما بیاید و تضاد آن‌ها نباشد. برای انتخاب کیف مناسب با استایل باید به این ۳ مورد توجه خاصی داشته باشید. این ۳ مورد عبارتند از:

  •  فرم بدن و اندام
  •  استایل و سبک پوشش
  • توجه به رنگ و متریال سایر پوشش‌ها

توجه به این موارد می‌توانند رضایت‌ شما را از خریدتان بالا ببرند.

فرم بدن و اندام

 فرم بدن و اندام تاثیر زیادی در انتخاب درست کیف می‌گذارد. همچنین فرم بدن و اندام نقش مهمی در هماهنگی سایر پوشش‌ها دارند. حتما در انتخاب  و خرید کیف به فرم بدن خود توجه داشته باشید و متناسب با اندام خود کیف انتخاب کنید. برای اینکه این مورد برای شما شفاف‌ سازی شود ما چند نکته‌ی مهم را برای شما ذکر کرده‌ایم:

  • اگر اندام درشتی دارید، پیشنهاد می‌شود که از کیف‌های بزرگ استفاده نکنید؛ زیرا اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. کیف‌های کوچک هم برای شما مناسب نیستند؛ چون استایل شما را بهم می‌ریزند.
  • اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید بلند قد به نظر برسید، پیشنهاد می‌کنیم از کیف‌های کوچک با بند‌های نسبتا بزرگ استفاده کنید. بنابراین; کیف لوکس با بند مخصوص به خودش میتواند گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشد.
  • افرادی که قد بلندی دارند در انتخاب کیف می‌توانند آزادانه عمل کنند؛ زیرا هر نوع کیفی به تیپ و استایل آن‌ها می‌آید. اما پیشنهاد می‌شود که از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنند.
  • انتخاب کیف‌های بزرگ برای افراد لاغر‌اندام توصیه نمی‌شود؛ زیرا کیف بزرگ جثه فرد لاغر را پشت خود پنهان می‌کند و این باعث می‌شود که استایل آن فرد مناسب به نظر نرسد.

استایل و سبک پوشش

در انتخاب کیف درست بهتر است به نوع پوشش و سبک و استایل خود توجه کنید. کیفی را انتخاب نمایید که با بقیه پوشش‌های شما هم‌خوانی داشته باشد. توجه داشته باشید که می‌خواهید در چه موقعیتی قرار بگیرید و یا در چه مکانی قرار است حضور داشته باشید. در چنین مواقعی توجه به نوع پوشش می‌تواند نوع کیف شما را تعیین کند. به عنوان مثال؛ ست کردن کیف رنگی با لباس مشکی یا ست کردن کیف سیاه با لباس رنگی چندان جالب به‌ نظر نمی‌رسد.

کیف زنانه لوکس

بهتر است سبک پوشش و استایل خود را با کیف مد نظر هماهنگ کنید.

توجه به رنگ و متریال سایر پوشش ‌ها

 توجه داشته باشید زمانی می‌توانید از انتخاب درست کیف بهرمند شوید که به رنگ و متریال استایل خود دقت کنید. رنگ و متریال سایر پوشش ابتدا باید قبل از خرید کیف با هم هماهنگی پیدا کرده باشند، کیف آخرین گزینه‌ی تکمیل کننده استایل شما محسوب می‌شود. اگر کیفی را انتخاب کنید که با پوشش‌های شما هم‌خوانی نداشته باشد، استایل شما با تناقض رو به رو می‌کند. رنگ  کیف تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد. بهتر است از رنگ‌هایی مانند مشکی، کرم، طوسی استفاده کنید؛ زیرا این رنگ‌ها با تمامی سبک پوشش‌ها هم‌خوانی دارد و در استفاده از آن‌ها دچار مشکل نخواهید شد. کیف‌ها انواع زیاد و متفاوتی دارند و شما باید در انتخاب مناسب کیف دقت کنید.

معرفی چند نمونه از کیف های کاربردی

  • کیف دوشی: این نوع کیف‌ها طرفدار زیادی دارند و مناسب برای هر سنی هستند. مدل کیف دوشی دارای دو دسته‌ی نسبتا بلند برای حمل روی شانه است. معمولا دهانه‌ایی زیپ دار یا دکمه‌دار و اندازه‌ی بزرگی داشته و می‌توانند اقلام بزرگ و کوچک شما را در خود جای دهند.
  • کیف دستی: در تولید مدل کیف‌ دستی دقت زیادی به خرج داده می‌شود. این نوع کیف‌ها حمل آسانی دارند و کوچک‌تر از کیف‌های خرید هستند. اغلب آن‌ها دهانه‌ای زیپ‌دار یا دکمه‌دار و یا باز دارند. دسته این مدل کیف‌ها کوتاه است و بعضا بند بلند دوشی داشته که قابل اتصال بوده و به راحتی جدا می‌شوند. اغلب ظاهری رسمی دارند و مناسب برای دیدار‌های رسمی، اداری یا دوستانه هستند.
  • کیف کتابی: این نوع کیف‌ها معمولا مستطیل شکل هستند و هیچ دسته یا بندی ندارند و شما باید آن را با کف دست و انگشتان خود بگیرید. می‌توانید وسایل شخصی را از جمله موبایل، کارت بانکی یا تعداد محدودی لوازم آرایشی را در این کیف جای دهید.
  • کوله پشتی: این نوع کیف‌ها با دو بند می‌توانند بر روی شانه قرار بگیرند و در سایز‌های مختلفی عرضه می‌شوند. مدل‌های چرمی یا فانتزی از استقبال بیشتری برخوردار هستند.
  • کیف ورزشی: این مدل کیف‌ها به دلیل کاربرد فراوانی که دارند از پارچه‌های مرغوب و با کیفیت و یا از چرم ساخته می‌شوند. کیف‌های ورزشی ظاهری بزرگ و استوانه‌ای دارند و برای حمل وسایل سنگین و یا لباس‌های زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکات مهم در هنگام خرید کیف

در هنگام خرید به کیفیت و مرغوب بودن جنسکیف توجه داشته باشید. همیشه کیفیت را اولویت انتخاب خود قرار دهید. کیف‌های معرفی شده کاربردهای زیادی در اکثر مواقع دارند. شما می‌توانید نسبت به سبک پوشش خود و سایر موارد ذکر شده هر کدام از آن‌ها را انتخاب کرده و با انتخاب درست کیف پوشش و استایل خود را تکمیل کنید.در این مقاله شما را با مواردی که می‌توانند در انتخاب مناسب کیف موثر باشند آشنا کردیم. شما با بهره گیری از مطالب بالا مشکلی در انتخاب کیف مناسب نخواهید داشت.

جهت خرید کیف لوکس آمالفی و هارت کلاچ، وارد وبسایت یاسمین گلد شوید.

نظر خود را بیان کنید