هدیه ولنتاین 2023-1401 مناسب خانم‌ها

هدیه ولنتاین 2023-1401 مناسب خانم‌ها

هدیه ولنتاین 2023

روز ولنتاین روز عشق و دوست داشتن است که در این روز افرادی که هم دیگر را دوست دارند، با دادن هدیه و یا گفتن جملات محبت آمیز آن را در کنار یک دیگر جشن می‌گیرند. شاید بعضی از افراد با شنیدن نام ولنتاین به یاد رابطه‌هایی عاشقانه ،یک شب رویایی پر از هدیه خاص و سورپرایز و ... بیافتند. اما روز ولنتاین فقط مربوط به زوج‌های عاشق نیست و شما می‌توانید برای هرکسی که در زندگی شما وجود دارد و آن را بی‌نهایت دوست دارید، این روز را جشن بگیرید. ولنتاین 2023 در روز 14 فوریه مصادف با روز سه‌شنبه 25 بهمن سال 1401 در ایران است. اگر هنوز برای این روز و هدیه‌ای که قرار است تهیه کنید هیچ تصمیمی نگرفتید، در این مقاله با ما همراه باشید تا ایده‌های جذابی به شما دهیم.

هدایای ولنتاین چه ویژگی هایی دارد؟

عشاق بی صبرانه منتظر روز ولنتاین هستند و دوست دارند با خرید یک هدیه کوچک اما به یادماندنی به عشقشان یادآوری کنند که چقدر آن‌ها را دوست دارند. ولنتاین هم مانند هر مراسم دیگری در دنیا آیین خودش را دارد اما ممکن است در هرجایی با هم کمی تفاوت داشته باشد. به عنوان مثال بعضی‌ها گلی را به همراه یک جعبه شکلات یا یک عروسک کوچک برای کسی که دوستش دارند، تهیه می‌کنند. البته که کادو بهانه‌ای بیش نیست و همین که شما بهترین رفتار را با عشقتان داشته باشید زیباترین کادو محسوب می‌شود. اما اگر بخواهیم چند نمونه کادوی ولنتاین به شما پیشنهاد بدهیم مواردی را که در ادامه به شما می‌گوییم، گزینه‌های خوبی هستند.

ایده های خاص و تک برای کادوی ولنتاین

 در ادامه به شما چند هدیه خاص و یونیک برای ولنتاین معرفی می‌کنیم که می‌توانید در این روز برای عزیزانتان خریداری کنید:

  • عطر لوکس

یکی از کادوهای شیک و خاص هم برای آقایان و هم خانم‌ها عطر است که در هر رنج قیمتی، شما می‌توانی بهترین عطرها را تهیه کنید. البته به این نکته دقت کنید که در زمان خرید عطر سلیقه‌ی شخصی عشقتان در اولویت است. پس برای خرید آن وقت بگذارید و سرسری هر بویی را انتخاب نکنید. شما در ولنتاین 2023 می‌توانید با خریدن عطر عشقتان را خشنود کنید، مطمئن باشید هیچ گاه پشیمان نمی‌شوید. عطر لوکس  در دو رایحه مردانه و زنانه در گالری یاسمین گلد موجود است.

عطر luce

  • زیورآلات طلا

از زمان های دور تا به امروز، جواهرات و زیورآلات از جمله هدایایی هستند که مورد علاقه و استفاده هر دختری است. شما می‌توانید در روز ولنتاین با خرید گردنبند یا پلاکی که نماد عشق است را خریداری و به طرف مقابل خود هدیه دهید. از آنجا که تمامی محصولات یاسمین گلد با عشق طراحی و ساخته می شود، قطعا اکسسوری طلا گزینه هوشمندانه ای برا کادو ولنتاین خواهد بود. شما با مراجعه حضوری به شوروم یاسمین می توانید تمامی گردنبند طلا، دستبند طلا، گوشواره طلا و انگشتر طلا را مشاهده کنید.

اکسسوری طلا

  • کیف لوکس

کالکشن کیف های لوکس و مجلل آمالفی ایده بسیار شیکی برای هدیه ولنتاین به پارتنر خود می‌باشد. در ساخت این کیف لوکس از طلا 18 عیار استفاده شده و در 6 رنگ زیر موجود می‌باشد.

  • کیف آمالفی سبز
  • کیف آمالفی نارنجی
  • کیف آمالفی آبی
  • کیف آمالفی صورتی
  • کیف آمالفی کرم
  • کیف آمالفی شفاف
  • کیف آمالفی سورمه‌ای

کیف آملفی

کیف‌های خیره‌کننده این کالکشن دارای دو بند با متریال متفاوت است که در حین خرید می‌توانید هر دو را انتخاب کنید.

  1. بند از جنس خود کیف
  2. بند با طلا 18 عیار، قابل استفاده به عنوان کمربند

کیف هارت کلاچ در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید هم می‌تواند از بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای هدیه ولنتاین باشد. چرا که طرح خیره کننده و شیک این محصول دقیقا مناسب این روز خاص است.

شما با در نظر گرفتن علایق و روحیات معشوقتان می توانید یکی از رنگ‌ها را با توجه به روانشناسی رنگ و توضیحات اجمالی درج شده در انتها محصول، خرید خود را از طریق سایت، واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام نهایی کنید.

پیشنهادات یاسمین گلد برای روز ولنتاین

تمامی کادوهایی که در قسمت بالا برای شما گفتیم ایده‌های خوبی برای هدیه ولنتاین هستند اما اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید می‌توانید از این پیشنهادات زیر هم استفاده کنید:

  • در خانه خود تدارکات ویژه ببینید و دوستان صمیمی خود را دعوت کنید و طرف مقابلتان را با این کار سورپرایز کنید.
  • شخص مقابل را به یک رستوران لاکچری دعوت کنید.
  • اگر توان مالی خوبی دارید یک ماشین یا تلفن همراه برای همسر خود خریداری کنید.
  • اتاق شخصی خود را گل آرایی کنید و با شمع و عود و ... آن را تزیین کنید تا عشقتان سورپرایز شود.
  • از قبل برای روز ولنتاین یک برنامه سفر بچینید.

در نهایت!

ما در این مقاله سعی کردیم برای شما از کادوی ولنتاین و ایده‌هایی که می‌توان برای این روز انجام داد را به شما بگوییم. پس اگر می‌خواهید در روز ولنتاین عشقتان را سوپرایز و خوشحال کنید این مطلب را از دست ندهید و از کالکشن ولنتاین یاسمین غافل نشوید.

جهت خرید انواع اکسسوری طلا طرح قلب کلیک کنید.

نظر خود را بیان کنید