FAQ


1. آیا امکان دریافت حضوری کالا پس از ثبت سفارش آنلاین، میسر است؟

 

بله، برای تحویل حضوری می‌توانند با هماهنگی قبلی جهت آماده بودن سفارش به بوتیک مال ملل، طبقه ۳ مراجعه کنند.

 

2. برای خرید آنلاین چگونه سایز انگشتر و دستبند را اطلاع دهم ؟

 

اگر از مشتری قدیم باشند سایزشون ثبت شده. مشتری جدید به وسیله‌ی خط کش و متر توسط تیم یاسمین گلد راهنمایی میشن تا بتونن قطر انگشتر رو اندازه گیری کنن و سایز انگشترشون رو بگیرند.

 

3. برای خرید آنلاین لباس چگونه باید سایز را اطلاع دهم؟

 

لباس‌ها نسبت به سایز مشتری سایز می‌شوند.

 

4. درشوروم یاسمین گلد چه گزینه های پرداختی وجود دارد؟

 

پرداخت آنلاین و حضوری 

 

5. آیا لباس های یاسمین گلد به صورت شخصی دوز هستند؟

 

خیر، لباس‌های یاسمین گلد به صورت محدود دیزاین و تولید شده‌ است کار شخصی دوزی با طراحی خود مشتری انجام نمی‌شود.

 

6. پس از ثبت سفارش محصول خریداری شده، کالا(لباس، عطر و طلا) طی چند روز ارسال می شود ؟

 

برای کالای موجود همان روز ارسال می شود و برای سفارش نیاز به ۷ روز کاری می باشد.

 

7. آیا امکان سفارشی سازی محصول (لباس، طلا) از سوی خریدار مسیر است؟

 

خیر.

 

8. امکان خرید از خارج ایران و ارسال محصول فراهم است ؟

 

خیر.

 

9. وجه تمایز یاسمین گلد با دیگر برند ها در چیست؟

 

  • مشتری مداری
  • طراحی منحصر به فرد
  • کیفیت بالا

 

10. پارچه های بکار گرفته شده برای دوخت لباس برند یاسمین گلد از چه جنس/ برندی و یا کشوری می باشند؟

 

پارچه‌های بکار رفته در لباس‌های یاسمین گلد از برند‌های مطرح خارجی به خصوص برندهای ایتالیایی میباشد. از جمله برندهایی مثل:Dolce and Gabbana, Giorgio Armani



11. ساعت کار شوروم یاسمین گلد به چه صورت است؟

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

12. خدمات پس از فروش یاسمین گلد شامل چه مواردی می شود؟

 

مشتری می‌تواند تا ۱ هفته کالای خریداری شده را مرجوع یا تعویض کند و بعد از گذشت یک هفته از کالای خریداری شده قادر به مرجوع کالا به قیمت روز طلا می باشد.

 

13. اگر مشکلی در حین حمل ونقل بوجود بیاید، یاسمین گلد مسئولیت این اتفاق را بر عهده میگیرد؟

 

مسئولیت مشکلات اتفاقی قبل رسیدن کالا به مشتری بر عهده‌ی یاسمین گلد می باشد و پس از تحویل کالا به مشتری مسئولیت کالای خریداری شده با خود مشتری می‌باشد.